سرمایه گذاری خطر پذیر(حمایت از استارت آپ ها):

 

ماموریت هسته‌ای ما در دپارتمان سرمایه‌گذاری هلدینگ AKT، سهیم‌شدن با کارآفرینان مستعد، شتاب‌دهی و شکل‌گیری شرکت‌های طرف قراردادمان و پیشبرد ایده‌های کسب‌وکار به سمت عملیاتی‌شدن است. در این مسیر، منافع تمامی ذی‌نفعان لحاظ شده و تیمی کارامد از مشاوران سرمایه‌گذاری برنامه‌ها را با هدف تحقق حداکثری ظرفیت بالقوه، فراوری و بازبینی می‌کنند. پس از نهائی‌سازی برنامه‌ی کسب‌وکار، امکانات وسیع ما در بازار، امکان دسترسی به شبکه‌های توانمند موجود در اکوسیستم استارتاپ را فراهم می‌آورد. فرایند نظارت به صورت اختصاصی برای هر مورد انجام می‌شود و بازخوردی اختصاصی به منظور شکل‌گیری ایده‌ی استارتاپ ارائه می‌شود. مشتریان طرف قرارداد ایده‌آل ما، خدمات و محصولات جدید بازار هستند که در مدت زمانی معین بازدهی‌های متعدد داشته باشند. تمامی موارد ایده‌ها کاملاً محرمانه بوده و در عین حال به صورت منظم توسط مشاوران ما بازبینی می‌شود.
هلدینگ آریان کالا توس(AKT Holding)  با هدف ورود به عرصه روش های سرمایه گذاری نوین، حمایت از کسب و کارهای نوپا را در دستور کار خود قرار داده است، که برای تحقق این مهم هلدینگ آریان کالا توس از کلیه  استارت آپ هایی که مورد تأیید مراکز رسمی شتابدهی در سطح کشور قرار گرفته اند، دعوت به همکاری می کند تا طرح و ایده های خود را به این شرکت ارسال تا در کمیته سرمایه گذاری مورد بررسی قرار گیرد.
از طرف دیگر هلدینگ آریان کالا توس با توجه به سابقه 25 ساله خود در حوزه های تولید، سرمایه گذاری و بازرگانی خارجی، در طی این سال ها موفق شده نیازهای سرمایه گذاری کشور را شناسایی و احصاء نماید که  برای پر کردن خلأ و نیازهای بازار ایران، نیاز به افراد خوش فکر و ایده پرداز که توانایی تحلیل فرصت ها و ارائه برنامه را دارند بسیار ضروری است.
لذا هلدینگ آریان کالا توس در 2 حوزه آمادگی همکاری با استارت آپ ها و تیم های ایده پرداز را دارد:
  • سرمایه گذاری در استارت آپ های در حال توسعه
  • ارائه طرح و مدل های کسب و کار با رویکرد استارت آپی، علی الخصوص در حوزه های ذیل:

نفت،گاز و مواد پتروشیمی

صنعت سلامت، توریسم سلامت

صنعت مد و زیبایی

زمین و مسکن

صنعت غذا و نوشیدنی

فرم

همکاری با شرکت