ابتدا انسان ها ساختمان ها را می سازند و سپس ساختمان ها، انسان ها را می سازند

وینستون چرچیل

صنعت ساختمان نشان دهنده هویت، هنر و خلاقیت یک کشور است و کشور ایران با پشت سر گذاشتن دهه هشتاد شمسی که به عنوان اوج انبوه سازی و ساختمان سازی در ایران شناخته می شود، تجربه گرانبهایی را در این زمین بدست آورده است و از همین جهت در 20 سال گذشته صنایع وابسته صنعت ساختمان در ایران بسیار توسعه پیدا کرده است.
با تکیه بر همین پشتوانه، هلدینگ آریان کالا در تجارت ابزار و تجهیزات صنعت ساختمان تفکری جهانی و منطقه ای دارد و خود را محدود به تولیدات داخلی کشور نمی کند لذا هلدینگ آریان کالا توس با بهره مندی از شرکای تجاری در امارات، اروپا و اوراسیا آماده تأمین و صادرات محصولات صنعت ساختمان به نقاط مختلف دنیا می باشد.
ایزوگام

با ظهور پوشش های ضد رطوبت و مزایای این نوع از عایق بندی در مقایسه با روش های سنتی، امروزه در بسیاری از موارد تفکیک و جداسازی ساختمان در پی، دیوارها و سقف با استفاده از لایه های ایزوگام صورت می گیرد.

ایزوگام یک عایق پوشاننده متشکل از قیر و فیبر های مصنوعی می باشد که با استفاده از گرما به سقف ساختمان متصل می شود و از هر گونه نفوذ آب و رطوبت به محیط زیرین جلوگیری می کند.

ایزوگام بر اساس مواد تشکیل دهنده و یا لایه ها و پوشش مورد استفاده طبقه بندی می شوند.

این گروه قادر به تامین همه انواع این محصول برای مشتریان خود و مطابق با نیاز های آنها می باشد.

پروفیل های یو پی وی سی

یو پی وی سی یکی از ارزانترین و با دوام ترین مصالح ساختمانی می باشد که در ساخت درها و پنجره ها استفاده می شود.  زیبایی- استحکام – قیمت پایین تر- مقاومت در برابر آب و آتش و نیز قابل بازیافت بودن از مزایا و ویژگی های آن می باشد.
هلدینگ آریان کالاتوس با تکمیل کالای های خود آماده صادرات انواع پروفیل یو پی وی سی می باشد.

سیم و کابل

با توجه به اهمیت سیم و کابل در انتقال انرژی، صنعت سیم و کابل دارای جایگاه ویژه ای در صنعت و اقتصاد کشورها می باشد. سیم و کابل جزو مهمترین مصالح ساختمانی هستند که باید از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار باشند. هلدینگ آریان کالاتوس با همکاری با بزرگترین تولید کننده های سیم و کابل، قادر به تامین کابل های فشار قوی آلومینیومی، خطوط هوایی با هسته فولادی و خطوط ظرفیت بالا(ACSR) و انواع مختلف سیم ها و کابل های ساختمانی با درجات و تراز های مختلف می باشد.

پشم شیشه

پشم شیشه یکی از قدیمی ترین و رایج ترین انواع مصالح عایق بندی می باشد. ضخامت استاندارد رشته های فیبری آن بین 3.2تا 6.4 میکرون می باشد. حداکثر مقاومت به گرمای پشم شیشه پانصد و پنجاه درجه سانتیگراد است.

مواد خام تشکیل دهنده پشم شیشه عبارتند از سیلیکا- کربنات سدیم- دولومیت-فلد اسپات –بوراکس- سنگ آهک و کربنات باریم و سولفات سدیم.

سیمان

صنعت سیمان که به عنوان یکی از صنایع مادر نقش اصلی در ارتقا و پیشرفت زیر ساخت های اقتصادی هر کشور بازی می کند، یکی از صنایع پیشرفته در ایران محسوب می شود. در سالهای اخیر، ایران به مقام چهارم در بین کشور های تولید کننده سیمان نائل شده است.  ایران اولین تولید کننده و صادر کننده سیمان در خاورمیانه و چهارمین تولید کننده بزرگ سیمان در جهان است. این کشور دارای 72 کارخانه سیمان بوده و قادر به تولید و صادرات 27 نوع سیمان دارای استانداردهای ملی و بین المللی می باشد.

سیمان ترکیبی از اکسید کلسیم با سایر اکسیدها نظیر اکسید آلومینیوم،اکسید سیلیکون، اکسید آهن، اکسید منیزیوم و اکسید های قلیایی می باشد که میل به ترکیب با آب دارد و در مجاورت هوا و زیر آب به تدریج سخت تر و مقاوم تر می شود.

با توجه به استفاده های متعدد و زمینه های مختلف استفاده از سیمان انواع مختلفی از آن نظیر سیمان پورتلند، سیمان ماسونری، سیمان پازولانیک، سیمان سفید و رنگی و سیمان مورد استفاده در چاههای نفت وجود دارند.

هلدینگ آریان کالاتوس که دارای سابقه و تخصص بیست ساله در امر صادرات سیمان می باشد آماده و قادر به تامین سه نوع سیمان نوع پنج،سیمان ضد سولفات و سیمان مورد استفاده در چاههای نفت است که در بسته بندی کیسه های 50 پوندی، بزرگ و بسته بندی های فله ای عرضه می شوند.

فرم

ثبت سفارش

جهت کسب اطلاعات بیشتر از خدمات مدیریت صادرات و واردات شرکت فرم را تکمیل نمایید