چشم انداز

تبدیل‌شدن به بزرگترین مرکز بازرگانی آنلاین در منطقه خاورمیانه و اوراسیا.

ماموریت

ماموریت ما نائل‌شدن شما به اهدافتان است. هدفگذاری ما کسب مزیت رقابتی از طریق افزایش فروش، کاهش هزینه‌ها و بهبود بهره‌وری خود و مشتریانمان در مواجهه با چالش‌های بازار، توسعه و تحقق ظرفیت نامحدود همکاری‌های ارزشمند، قابل‌اعتماد و مشترک است.

ارزش ها

ورودی‌های مشتریان برای ما حیاتی است و تاسیس رابطه‌ی عمیق و متعهدانه اولویت ارتباطی ما به شمار می‌آید. علاوه بر تشکیل بسته‌های جامع پاسخگوئی به نیازهای بازار، مفتخریم که هرکدام از مشتریان ما پاسخی متمایز، منعطف و به موقع برای خواسته‌ها و نیازهای کسب‌وکارشان دریافت می‌کنند.

رهگیری پویا، تحویل به‌موقع محموله‌ها، عملکرد کیفی و خدماتی رویکرد ما در حداقل‌سازی اختلالات سرویس‌دهی و موارد غیرقابل‌پیش‌بینی است.

سیستم های مدیریتی

واحدهای راهبردی هلدینگ AKT توسط گروهی از مدیران متخصص و متعهد بخش خصوصی اداره و دفاتر مجموعه در نقاط مختلفی همچون ایران، امارات متحده عربی، آلمان، کشورهای اوراسیا واقع شده است. سیستم‌های کاری، کارمندان و خط‌مشی مدیریتی همچنان به دنبال سکویی مشترک از بینش‌های تخصصی و آکادمیک است. جستجوی پیش‌کنش‌گرانه‌ روش‌های گسترشِ فرایندها، رویکردی است که به منظور کاهش اثرات نوسانات بازار در پیش گرفته‌ایم.

بازاری به بزرگی دنیا

ما در هلدینگ AKT شعار خود را در زمینه‌های تولید، سرمایه‌گذاری و تجارت بین‌المللی تحقق بخشیده‌ایم. حضور جهانی ما رشد قابل توجهی داشته است و برنامه‌های آینده‌مان با دامنه‌ی تاسیسات به‌روزی که امروز مورد استفاده قرار می‌دهیم، همخوانی دارد. بخش مشاوره‌ هلدینگ، شما را در مسیر رسیدن به اهداف کسب ‌و کارتان، توسط راه‌حل‌های مقرون به صرفه، اختصاصی و عملیاتی یاری می‌کند.

مضاف بر این، کوشش می‌کنیم با استفاده از محصولات و خدمات نه تنها پاسخگوی نیازهای مشتریان باشیم بلکه با فراتر رفتن از سطح انتظارات مشتریان، محصولات و خدمات را به انواع کسب‌وکارهایی که به دنبال انجام پروژه‌هایی در مقیاس‌های مختلف هستند، عرضه نماییم.

ماموریت و چشم انداز

هلدینگ آریان کالا توس، سکویی پیشگام با دهه‌ها حضور موثر در بازار سرمایه‌گذاری، صنعت و تجارت بین‌المللی است.

هلدینگ AKT از  سال 1995 میلادی فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و به صورت محلی و جهانی سعی در فراهم آوردن شراکت‌های چشمگیر با شبکه‌ای معتبر از وابستگان و متخصصان داشته است. هلدینگ AKT با تمرکز بر راهکارهای سرمایه‌گذاری مشترک، اجرا و سرمایه‌گذاری برای پایگاه مشتریان متنوع خود، بسته‌های راهکاری آماده را به منظور پاسخگوئی به نیازهای کسب و کار شما و کمک در جهت رفع موانع توسعه ارائه می‌دهد.