درباره ما

تاریخچه ما

مجموعه گروه توسعه اقتصادی آریان کالا، از سال 1378 فعالیت بازرگانی خود را با صادرات مواد معدنی و مصالح ساختمانی شروع کرد.

گروه توسعه اقتصادی آریان کالا بعد از مدت کوتاهی با کسب موفقیت در حوزه مصالح ساختمانی و مواد معدنی فعالیت بازرگانی خود را به حوزه های مختلف بازرگانی گسترش داد که چندی بعد فعالیت شرکت به بخش بازرگانی محدود نماند و همزمان با مجموعه شرکت های تخصصی دیگر، گروه توسعه اقتصادی آریان کالا (AKTHolding) متولد شد.

در سال 1389 با سرمایه گذاری گروه توسعه اقتصادی آریان کالا در حوزه خوراک دام و طیور و تأسیس هلدینگ توسعه گهر با اشتغال زایی مستقیم بیش از 200 نفر، برگ زرین دیگری در کارنامه فعالیت های اقتصادی گروه توسعه اقتصادی آریان کالا رقم خورد.

گروه توسعه اقتصادی آریان کالا با شعار  چابکی در مدیریت، دانش در کار و صداقت با مشتریان، همیشه رسالت خود می دانسته که در بازارهای بین المللی سفیر راستی و درستکاری مردم ایران زمین باشد.

گروه توسعه اقتصادی آریان کالا به تاریخ ایران زمین افتخار می کند و همانطور که واژه “آریان” در نام گروه توسعه اقتصادی آریان کالا خودنمایی می کند، از همین جهت لوگو هلدینگ آریان کالا توس یاداور جام مارلیک که به عنوان نماد کالای آریایی شناخته می شود است.

  • مشتری مداری
  • دانش و تخصص
  • صداقت
  • نوگرایی در خدمات

حروف AKT که مخفف واژه‌های Agility (چابکی)، Knowledge (دانش) و Trust (صداقت و اعتماد) می‌باشد، پیام آور 3 ارزش ویژه این هلدینگ می باشد که همیشه محور رفتار و تجارت این هلدینگ در سطح داخلی و بین المللی بوده است.

Agility

چابکی در مدیریت

Knowledge

دانش و تخصص در کار

Trust

صداقت با مشتریان

gility

چابکی در مدیریت
A

nowledge

تخصص و دانش در کار
K

rust

صداقت با مشتریان
T